Gjenvalgt i elevrådet ved KVV

I skrivende stund sitter jeg på Elevrådets dag på Kvinnherad Videregående skole (KVV). Vi har fått unna alle sakene, og det gjenstår bare pizza!

Engasjement

Vi har godkjent årsmelding og budsjett, og gjennomført valget. Jeg var så heldig at jeg ble gjenvalgt som rettighetsansvarlig for andre gang, i min andre periode i elevrådsstyret ved KVV. Det var utrolig kjekt, da jeg hadde litt konkurranse – og fryktet et tap.

I det kommende året skal jeg sitte sammen med 6 andre flott ungdommer. Vi er 4 gutter og 3 jenter, mot 5 jenter og 2 gutter i fjor. Av oss 7 i styret, er det 3 førsteklassinger, noe som er helt fantastisk! Det gir mye nytt blod, selv om de kanskje har mindre erfaring enn oss.

 

Pizza

Etter pausen skal vi velge representanter for Arbeids- og miljøutvalget, før vi skal jafse i oss godbitene fra Peppes´!

 

– Petter

Legg igjen en kommentar:)

