Årsmøte i Kvinnherad SP

I går var jeg på årsmøte med Kvinnherad SP! Det var spennende og veldig interessant. Møtet fant sted på Omvikdalen skole – som jeg gikk på da jeg var liten – og varte i noen timer. Det var et godt oppmøte, med fullsatt «sal» (kjøkken), og det ble diskutert viktige saker.

Det ble valgt ny leder, og kontaktpersoner for henholdsvis Senterkvinnene og Senterungdommen. Undertegnede ble fikk sistnevnte verv, i tillegg til å være en del av utsendingen til fylkesårsmøtet i Hordaland SP.

Jeg ble veldig glad da jeg ble valgt som en del av utsendingen. Jeg har et engasjement jeg gjerne vil bruke til noe nyttig, og dette vil jeg absolutt påstå er nyttig!

Gratulerer med ny leder, Kvinnherad SP, og lykke til! 😉

– Petter

Legg igjen en kommentar:)

