Det sprekeste elevrådet noen gang

Jeg må bare innrømme at jeg er imponert over elevrådsstyret på KVV. Ja, jeg er selv med der, men det betyr ikke at jeg ikke er imponert!

Vi solgte punsj til alle på skolen, og det var pyntet med ekkelt spindelvev i gangene og skumle dokker hengende ned fra taket!

Jeg syns det er bra at elevrådsstyret tar på seg slike oppgaver, og lager til litt ekstra for elevene en gang i blant. Så vidt jeg husker så gikk vi med et underskudd på det prosjektet der *facepalm*, men det viktigste er jo å spre glede! 😀

Jeg kunne jo ikke være dårligere enn de andre i styret, så jeg ble sminket. Om resultatet ble bra, eller ikke, er jo mulig å diskutere, heh.

Dett var dett. Jeg gleder meg til juletider. Da skal vi gi elevene enda mer å kose seg med!!!

 

– Petter

Legg igjen en kommentar:)

